Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019

Βιογραφικό - Καριπίδης Ιωάννης


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

ΚΑΡΙΠΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ τ. ΚΩΝ/ΝΟΥ

ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟΣ


Υποψήφιος βουλευτής Λάρισας με τον
ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία

Γεννήθηκα στην Ελασσόνα το 1959 
Πατέρας μου ήταν ο Καριπίδης Κων/νος, δικηγόρος, πρώην Δήμαρχος Ελασσόνας. 
Μητέρα μου η Καριπίδη Δέσποινα, το γένος Κοφινά. 
Παρακολούθησα την υποχρεωτική εκπαίδευση στην πόλη μου. 
Το 1977 μετά από Πανελλήνιες εξετάσεις, πέτυχα στην Ιατρική Σχολή του Α.Π.Θεσ/νίκης. 
Αποφοίτησα το 1983, υπηρέτησα την στρατιωτική μου θητεία στο Υγειονομικό και κατόπιν έκανα το Αγροτικό μου στα χωριά της επαρχίας. 
Ειδικεύτηκα στην Οφθαλμολογία και από το 1991 είμαι Οφθαλμίατρος στην Ελασσόνα σαν ελεύθερος επαγγελματίας.
Από το 1995 ήμουν γιατρός  αορίστου χρόνου στο Ι.Κ.Α.
Τον Φεβρουάριο του 2014   μαζί με άλλους 2.500 γιατρούς του Ι.Κ.Α. απολύθηκα από τον Άδωνη Γεωργιάδη μετά από σχεδόν 20 χρόνια.
Είμαι ιδρυτικό μέλος του Συνασπισμού (9ος /1991) στην Ο. Μελών Ελασσόνας. 
Στις εκλογές του Ιανουαρίου 2015 ήμουν υποψήφιος βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ και συγκέντρωσα 12.000 ψήφους περίπου 
Από τον Ιούνιο του 2015 έως και σήμερα είμαι μέλος του Δ.Σ των Νοσ/μείων της Λάρισας, ορισμένος από το Υπουργείο Υγείας. 
Στις πρόσφατες Δημοτικές εκλογές εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ελασσόνας. Στις Εθνικές Εκλογές του Ιουλίου 2019 θα είμαι υποψήφιος βουλευτής με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
Είχα ενεργή συμμετοχή σε πνευματικά και καλλιτεχνικά δρώμενα της περιοχής μας.
Ήμουν ιδρυτικό μέλος της Κινηματογραφικής λέσχης Ελασσόνας, που δημιουργήθηκε άμεσα με την μεταπολίτευση, ιδρυτικό μέλος της Λαογραφικής εταιρείας Ελασσόνας και του Ορειβατικού – χιονοδρομικού συλλόγου Ελασσόνας. Είμαι επί σειρά ετών μέλος της διοίκησης του Συλλόγου Ποντίων Δήμου Ελασσόνας.
Είχα την διοργάνωση και παραγωγή του διεθνούς αντιρατσιστικού project : Refugee solidarity chain Αλυσίδα αλληλεγγύης  για τους πρόσφυγες στη Ελλάδα -  http://mailart-greece-refugees.blogspot.com/
Επί μία οκταετία διετέλεσα μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΑΝΕΛ Α.Ε. με έδρα την Ελασσόνα.
Είμαι παντρεμένος με την Εκπαιδευτικό Ελένη Μαντέλα και έχω δύο θυγατέρες, την Δέσποινα και την Καλλιόπη.

τηλ:   6937152715
        2493024566