Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023

Ποιος είναι ο Γιάννης Καριπίδης

 

Ποιος είναι ο Γιάννης Καριπίδης

  

Στηρίζω-Ψηφίζω Γιάννη Καριπίδη-ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

 

-Είμαι ο Καριπίδης Ιωάννης του Κωνσταντίνου και είμαι Ιατρός-Οφθαλμίατρος.

-Γεννήθηκα στην Ελασσόνα το 1959.

-Πατέρας μου ήταν ο Καριπίδης Κωνσταντίνος, δικηγόρος, πρώην Δήμαρχος Ελασσόνας. Μητέρα μου η Δέσποινα Καριπίδη, το γένος Κοφινά.

-Έλκω την καταγωγή μου από τον προσφυγικό Πόντο και τη Μικρά Ασία.

-Παρακολούθησα την υποχρεωτική εκπαίδευση στη πόλη μου. Το 1977 μετά από Πανελλήνιες εξετάσεις, πέτυχα στην Ιατρική Σχολή του Α.Π. Θεσσαλονίκης.

-Αποφοίτησα το 1983, υπηρέτησα την στρατιωτική μου θητεία στο Υγειονομικό και κατόπιν έκανα το Αγροτικό μου στα χωριά της επαρχίας, με έδρα τη Μηλέα Ελασσόνας και εξυπηρετούσα  9 χωριά της περιοχής. Παράλληλα υπηρέτησα και σαν Πρόεδρος του Συλλόγου Αγροτικών Ιατρών Λάρισας.

-Ειδικεύτηκα στην Οφθαλμολογία και από το 1991 είμαι Οφθαλμίατρος στην Ελασσόνα.

-Είμαι παντρεμένος με την Εκπαιδευτικό Ελένη Μαντέλα και έχω δύο θυγατέρες, την Δέσποινα και την Καλλιόπη.

-Επί 20 χρόνια ήμουν γιατρός στο Ι.Κ.Α..

-Εδώ και 20 χρόνια είμαι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Ποντίων Ελασσόνας.

Ήμουν ιδρυτικό μέλος της Κινηματογραφικής λέσχης Ελασσόνας, που δημιουργήθηκε άμεσα με την μεταπολίτευση, ιδρυτικό μέλος της Λαογραφικής εταιρείας Ελασσόνας και του Ορειβατικού – χιονοδρομικού συλλόγου Ελασσόνας

Είχα ενεργή συμμετοχή σε πνευματικά και καλλιτεχνικά δρώμενα της περιοχής μας.

Είχα την διοργάνωση και παραγωγή του διεθνούς mailart αντιρατσιστικού project : “Refugee solidarity chain” – “Αλυσίδα αλληλεγγύης  για τους πρόσφυγες στη Ελλάδα" με παράλληλες εκθέσεις στο μουσείο Κατσίγρα - πινακοθήκη της Λάρισας και στην πινακοθήκη της Ν. Ιωνίας στον Βόλο.

Επί μία οκταετία διετέλεσα μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΑΝΕΛ Α.Ε. με έδρα την Ελασσόνα.

-Είμαι ιδρυτικό μέλος του Συνασπισμού (9ος/1991) στην Οργάνωση Μελών Ελασσόνας και στη Νομαρχιακή Επιτροπή Λάρισας.

-Στις εκλογές του Ιανουαρίου 2015 ήμουν υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στο Νομό Λάρισας και συγκέντρωσα 12.000 σταυρούς.

-Από τον Ιούνιο του 2015 εώς και ΤΟ Γενάρη του 2020 ήμουν μέλος του Δ.Σ. των Νοσοκομείων της Λάρισας, ορισμένος από το Υπουργείο Υγείας.

-Στις εκλογές του Ιουλίου 2019 ήμουν υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. στο Νομό Λάρισας και είμαι πρώτος επιλαχών βουλευτής

-Στις πρόσφατες Δημοτικές εκλογές του 2019 εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ελασσόνας.

-Από τον Οκτώβρη του 2021 υπηρετώ αμισθί από την θέση του Αντιδημάρχου Υγείας του Δήμου Ελασσόνας.

-Από το καλοκαίρι του 2022 είμαι εκλεγμένο μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Εξωραιστικού Συλλόγου Καστρί-Λουτρό.

Στις Εθνικές Εκλογές του 2023 θα είμαι υποψήφιος βουλευτής με το Ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία στο Νομό Λάρισας.